Oppiaineet
Viitteet 21-23 / 23
-
The Role of Formative Feedback Exemplified in one-to-one Piano Lessons: Through Feedback Levels, Feedback Types and Feedback Intentions
(2020)
opinnäyteDuring a piano lesson, whenever feedback is issued, be it on an entire piece or on one measure of the music, it is assumed that some sort of informal assessment had to have taken place prior to the issue of feedback. ... -
Transkriptio pianistin muusikkouden avartajana
(Sibelius-Akatemia, 2012)
opinnäyte (tohtori)Opinnäytekokonaisuuden tehtävänä oli tutkia klassisen taidemusiikin transkriptiota pianistisista näkökulmista ja selvittää käytäntölähtöisesti, mikä on transkription merkitys pianistin oppimisessa ja työssä. Kehittämistavoitteena ... -
Viisi muunnelmaa Anders Wåhlströmin teemasta : soinnin ja soitettavuuden muuttujat Wåhlström-klavikordin rekonstruktiossa
(Sibelius-Akatemia, 2003)
opinnäyte (tohtori)This written work forms part of a project-orientated doctorate examination within the Sibelius Academy's developer training programme. The doctorate examination is in the following three parts: 1. The practical part, ...