Selaus nimekkeen mukaan kokoelmassa

Viitteet 4627-4646 / 4723

    • Warum [2] 

      Mackeben, Theo, säv. (1969)
      nuottikäsikirjoitus
      Aineisto on käytettävissä vain Sibelius-Akatemian kirjastossa.
    • Warum [3] 

      Mackeben, Theo, säv. (1897)
      nuottikäsikirjoitus
      Aineisto on käytettävissä vain Sibelius-Akatemian kirjastossa.
    • Warum [4] 

      Mackeben, Theo, säv. (1897)
      nuottikäsikirjoitus
      Aineisto on käytettävissä vain Sibelius-Akatemian kirjastossa.
    • Warum [5] 

      Mackeben, Theo, säv. (1956)
      nuottikäsikirjoitus
      Aineisto on käytettävissä vain Sibelius-Akatemian kirjastossa.
    • Warum [6] 

      Mackeben, Theo, säv. (1897)
      nuottikäsikirjoitus
      Aineisto on käytettävissä vain Sibelius-Akatemian kirjastossa.
    • Warum [7] 

      Mackeben, Theo, säv. (1897)
      nuottikäsikirjoitus
      Aineisto on käytettävissä vain Sibelius-Akatemian kirjastossa.
    • [Washingtonin harmaat] 

      Grafulla, Claudio S., säv. (09.04.2014)
      musiikkiäänite
      Aineisto on käytettävissä vain Sibelius-Akatemian kirjastossa.
    • Wattenliljan 

      Gade, Nils, säv.; Weber, Carl Maria von, säv.; Bellman, Carl Michael, säv.; Viotti, Giovanni Battista, säv.; Moring, Karl Johan, säv.; Schumann, Robert, säv.; Hallström, Ivar, säv.; Hauptmann, Moritz, säv.; Hölty, Ludwig Heinrich Christoph, säv.; Müller, Richard, säv.; Mendelssohn Bartholdy, Felix, säv.; Krummacher, Friedrich Wilhelm, säv.; Geibel, Emanuel von, säv.; Assing, Rosa Maria, säv.; Anon., säv.; Norman, Ludvig, säv. (1800)
      nuottikäsikirjoitus
    • Ways of knowing in dance and art 

      Rouhiainen, Leena
      Acta Scenica : 19 (2007)
      kirja
    • Ways to enhance embodied learning in Dalcroze-inspired music education 

      Juntunen, Marja-Leena (Intellect, 2020)
      lehtiartikkeli
      Drawing on the phenomenology of embodied learning, this article presents suggestions for ways that embodied learning can be enhanced in Dalcroze-inspired music education. Here, embodied learning refers to learning from ...
    • “We are all actually the same!”: En intervjustudie om körsångares upplevelser av att sjunga i en interkulturell kör 

      Sandell, Susanna (2020)
      opinnäyte (maisteri)
      Fokus för denna avhandling är interkulturell körsång och dess betydelse för kördeltagare. Syftet med studien är att kartlägga vilken funktion interkulturell körsång fyller som mötesplats mellan kulturer och som en meningsfull ...
    • Weaving Presences, Unravelling Normal: Affirming Diverse Ways of Being in Dance Pedagogy 

      Nowack, Maia (2020)
      opinnäyte (maisteri)
      This is an art-pedagogical thesis that is a continuation of a process of artistic-pedagogical practice as inquiry grounded in my work in Winter 2019-2020 at a vocational special education training program in contemporary ...
    • Wechselspiel I 

      Morthenson, Jan W., säv. (20.10.2009)
      musiikkiäänite
      Aineisto on käytettävissä vain Sibelius-Akatemian kirjastossa.
    • Weep and cry 

      Hübner, Ralf, säv. (1978)
      musiikkiäänite
      Aineisto on käytettävissä vain Sibelius-Akatemian kirjastossa.
    • Weihnachtgloecken [op. 93, nro 6] 

      Melartin, Erkki, säv. (1913)
      nuottikäsikirjoitus
    • Wemod 

      Anon., säv. (1800)
      nuottikäsikirjoitus
    • [Wenn zwei sich lieben operetista Der Rastelbinder] 

      Lehár, Franz, säv. (09.04.2014)
      musiikkiäänite
      Aineisto on käytettävissä vain Sibelius-Akatemian kirjastossa.
    • [Wer hat die Liebe uns ins Herz gesenkt?] 

      Lehár, Franz, säv. (18.03.2011)
      musiikkiäänite
      Aineisto on käytettävissä vain Sibelius-Akatemian kirjastossa.
    • What helps jazz musicians name tunes from harmony? 

      Jimenez, Ivan; Kuusi, Tuire (2020)
      lehtiartikkeli
      Research has shown that musical training is associated with a greater ability to aurally connect chord progressions to specific pieces of music. However, it is unclear what specific aspects of musical training contribute ...
    • What nature tells me : semiosis, narrative, death and nature in Gustav Mahler's "Der Abschied" 

      Whittall, Matthew (Taideyliopiston Sibelius-Akatemia, 2013)
      opinnäyte (tohtori)
      This study takes as its subject the idea of nature in the music of Gustav Mahler, and how this extramusical concept can be said to manifest in Mahler's works. The focus of the study is a multi- faceted analysis of the final ...