Haku
Viitteet 1-6 / 6
Oppimispsykologisia näkökulmia harmonikansoiton tekniikan opetukseen
(2021)
opinnäyte
opinnäyte
Tutkimuksen tavoitteena oli analysoida oppimispsykologisia näkökulmia, joita harmonikansoiton tekniikan opettamiseen liittyy. Tutkimuksessa pohdittiin myös tekniikan ja tulkinnan suhdetta toisiinsa. Tutkimuskysymyksenä ...
Näkökulmia harmonikansoiton opiskelijan ammatillisen identiteetin muodostumiseen
(2021)
opinnäyte
opinnäyte
Tutkimuksessa käsiteltiin harmonikansoiton opiskelijoiden ammatillisen identiteetin muodostumista, ammatillisen ja musiikillisen identiteetin suhdetta toisiinsa sekä taiteilijuutta. Tutkimuskysymys oli: Millaiset tekijät ...
RELEARNING MOVEMENT : an investigation on strategies supporting the prevention and rehabilitation of performance-related muskuloskeletal disorders among high-level accordion players
(2020)
opinnäyte
opinnäyte
The purpose of this research paper is to investigate strategies that support the prevention and rehabilitation of playing-related injury among high-level button accordion players. Strategies of that kind were found in ...
Erityislahjakkaiden oppilaiden motivointi : harmonikansoiton opettajien näkökulmia
(2019)
opinnäyte
opinnäyte
Seminaarityössä tutkittiin erityislahjakkaiden motivaatiota ja opettajan vaikutusmahdollisuuksia. Lisäksi selvitettiin musiikkioppilaitosten ja opetussuunnitelmien uudistumisten vaikutusta lahjakkaisiin oppilaihin. Tutkimus ...
STUDENT AGENCY IN A CULTURALLY DIVERSE SECONDARY SCHOOL MUSIC CLASSROOM
(2018)
opinnäyte
opinnäyte
Students´ musical agency is a musical process whereby students act and interact. Musical agency
plays an important role in a culturally diverse classroom; but how do educators foster student
agency in such diverse settings? ...
Prinsessa Cesilian Musiikkivaltakunta : satumaailmaan perustuva alkeisopetusmenetelmä standardbassoharmonikalle
(2013)
opinnäyte
opinnäyte
Tässä seminaarityössä kartoitettiin luomani harmonikansoittajien lapsilähtöisen alkeisopetusmenetelmän toimivuutta kahden seitsemänvuotiaan oppilaan kanssa viiden soittotunnin ajan. Alkeisopetusmenetelmäni on suunnattu 4-7 ...