Haku
Viitteet 1-3 / 3
Marketing music on the internet and within social media : how individual folk musicians can promote themselves with little money
(2012)
opinnäyte (maisteri)
opinnäyte (maisteri)
In the field of folk music in Finland, there is a lack of managers and marketing professionals to help musicians. Folk musicians do their marketing alone alongside career building without the proper education or resources ...
Quantitative surveys vs. behavioural analysis studying audiences case : Espoo Ciné International Film Festival 2010
(2012)
opinnäyte (maisteri)
opinnäyte (maisteri)
Tutkimuksen tavoitteena on tarkastella määrällisen tiedon ja kuluttajakäyttäytymistutkimuksen tulosten eroja sekä selvittää, kuinka eri lähestymistapoja voidaan hyödyntää ja kuinka festivaalit voivat hyötyä niistä. ...
Gatekeeping in the Arts World of Finland : identifying gatekeepers
(2012)
opinnäyte (maisteri)
opinnäyte (maisteri)
An artist is not an artist before she/he has an audience, and before the artist gets an audience, there are various parties that take part in creating the artist. This study investigates who the parties are, that are ...