Selaus asiasanan mukaan kokoelmassa "opettaminen"
Viitteet 1-5 / 5
-
Connections between multiple intelligences used in the performance and teaching of contemporary art music
(2020)
opinnäyteLearning and performing contemporary art music is considered among many students and teachers as a music, which is demanding, complex to understand and easily brings out the extremes of the learning and performing ways of ... -
HOW NEUROSCIENCE CAN SERVE MUSIC TEACHING: Insights for viola teachers
(2020)
opinnäyteWhile Finland is at the forefront of education, art teachers nowadays have seen the scope of teaching possibilities extended through new technologies, crossed-art projects and multidiscipline exchanges. Science has worked ... -
Lapsenmielinen alkeispiano-opetus : kolmen pianopedagogin mietteitä sekä käytännön harjoituksia
(Tampereen yliopisto, 2012)
opinnäyteSeminaarityössä tutkittiin teemahaastattelulla, pitävätkö haastatellut kolme pianopedagogia leikin, luovuuden ja mielikuvituksen käyttöä alkeispianotunneilla tärkeinä, ja jos pitivät, kuinka se näkyy heidän työskentelytavoissaan ... -
Sellisti rytmimuusikkona : neljän sellistin näkemyksiä rytmimuusiikkona ja rytmimusiikin sellonsoitton opettajana toimimisesta
(Taideyliopiston Sibelius-Akatemia, 2017)
opinnäyte (maisteri)Tutkimus käsittelee neljän sellistin näkemyksiä rytmimuusikkona ja rytmimusiikin sellonsoiton opettajana toimimisesta. Se on laadullinen tapaustutkimus, jonka aineisto kerättiin yksilöteemahaastatteluilla. Tutkimuksen ... -
The Role of Formative Feedback Exemplified in one-to-one Piano Lessons: Through Feedback Levels, Feedback Types and Feedback Intentions
(2020)
opinnäyteDuring a piano lesson, whenever feedback is issued, be it on an entire piece or on one measure of the music, it is assumed that some sort of informal assessment had to have taken place prior to the issue of feedback. ...