Selaus asiasanan mukaan kokoelmassa "opetusteknologia"
Viitteet 1-6 / 6
-
Jäljen jälkeen : kehittyvä taideopetus ja opettajankoulutus
Pekkilä, Sirke (toim.); Brygger, Mikael (toim.); Kairavuori, Seija (toim.); Sula, Maria (toim.) (Taideyliopisto, 2024)
kirjaTämä kirja kutsuu ajattelemaan kanssaan ja katsomaan taideopetusta uusista ja erilaisista näkökulmista. Kirjan artikkelit ovat syntyneet taideopettajien innostavasta yhteistyöstä ja yhteiskehittämisestä ja kertovat niistä ... -
Learning a skill, or learning to learn? Supporting teachers’ professional development in music education technology
(Intellect, 2021)
lehtiartikkeliMusic education technology continues to open significant possibilities for composing, improvisation and other creative music-making activities in school classrooms. However, these possibilities are not always fully realized ... -
Musiikkiteknologian käyttö musiikinopetuksessa : kyselytutkimus musiikinopettajille
(Taideyliopiston Sibelius-Akatemia, 2022)
opinnäyte (maisteri)Musiikkiteknologian käyttö musiikinopetuksessa on kasvanut viimeisten vuosien aikana erittäin paljon ja mahdollistanut uusia pedagogisia lähestymistapoja opetettaviin aiheisiin. Musiikinopettajien tiedolliset valmiudet ... -
Taulutietokone musiikinopetuksen työkaluna : kolmen musiikinopettajan kokemuksia iPadien käytöstä koulun musiikintunneilla
(Taideyliopiston Sibelius-Akatemia, 2016)
opinnäyte (kandidaatti)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, millä tavalla koulujen musiikinopettajat hyödyntävät iPadia ja muita taulutietokoneita musiikinopetuksessa. Tavoitteena oli myös saada selville, minkälaisia näkemyksiä opettajilla ... -
Teaching and learning musical instruments through ICT : the impact of the COVID-19 pandemic lockdown
(Elsevier, 2022)
lehtiartikkeliThe COVID-19 lockdown in education institutions required music teachers to use ICT to continue teaching. This research study, with the use of a Likert type online questionnaire, analyses the ICT activities carried out ... -
Using socio-digital technology to enhance participation and creative engagement in a lower secondary music classroom
Nordisk musikkpedagogisk forskning: årbok : 18 (Norges musikkhøgskole, 2018)
kirjan osaThis article examines a case study in which a music teacher experimented with the potential for fostering student participation and creative engagement through the use of tablets in a Finnish lower secondary school (grade ...