Hyppää sisältöön
 
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomeksi
  • På svenska
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä viite 
  •   Taju etusivu
  • Taideyliopisto
  • Artikkelit
  • Näytä viite
  •   Taju etusivu
  • Taideyliopisto
  • Artikkelit
  • Näytä viite
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Embracing a learner identity : An Autoethnographic duet exploring disruptive critical incidents in instrumental music pedagogy

López-Íñiguez, Guadalupe; Coutts, Leah (2020)

 
Avaa tiedosto
López-Íñiguez_Coutts_ISME.pdf (1.049Mt)
Lataukset: 

López-Íñiguez, Guadalupe
Coutts, Leah
International Society for Music Education (ISME)
2020

López-Íñiguez, G., & Coutts, L. (2020). Embracing a learner identity: An Autoethnographic duet exploring disruptive critical incidents in instrumental music pedagogy. In H. Partti & L. Coutts (Eds.), proceedings of the 23rd International Seminar of the ISME Commission on the Education of the Professional Musician (CEPROM), online seminar: Ethics and inclusion in the education of professional musicians (pp. 143-163). National Library of Australia Cataloguing-in-Publication. ISBN 978-1-922303-04-2

In Copyright 1.0

kirjan osa

Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2021052131135
Verkkojulkaisu:
https://www.isme.org/sites/default/files/documents/proceedings/Heidi%20Partti%20-%20CEPROM%202020%20Proceedings%282%29_0.pdf
Kokoelmat
  • Artikkelit [131]
Taideyliopisto
PL 1, 00097 Taideyliopisto
Tietosuoja
lib@uniarts.fi | Yhteydenotto | Saavutettavuusseloste
 

 

Selaa kokoelmaa

TekijätNimekkeetJulkaisusarjat ja lehdetOrganisaatioyksikötOppiaineetAsiasanatJulkaisuajatSivukartta

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
Taideyliopisto
PL 1, 00097 Taideyliopisto
Tietosuoja
lib@uniarts.fi | Yhteydenotto | Saavutettavuusseloste