Hyppää sisältöön
 
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomeksi
  • På svenska
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä viite 
  •   Taju etusivu
  • Taideyliopisto
  • Rinnakkaistallennetut julkaisut
  • Näytä viite
  •   Taju etusivu
  • Taideyliopisto
  • Rinnakkaistallennetut julkaisut
  • Näytä viite
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

The influence of teachers’ conceptions on their students’ learning : Children's understanding of sheet music

López-Íñiguez, Guadalupe; Pozo, Juan Ignacio (2014)

 
Avaa tiedosto
Lopez-Iniguez_Pozo_The_influence_of_teachers’_conceptions_on_their_students’_learning_FINAL-DRAFT.pdf (977.6Kt)
Lataukset: 

López-Íñiguez, Guadalupe
Pozo, Juan Ignacio
Wiley; British Psychological Society
2014

2044-8279

This is the peer reviewed version of the article below, which has been published in final form at https://doi.org/10.1111/bjep.12026. This article may be used for non-commercial purposes in accordance with Wiley Terms and Conditions for Use of Self-Archived Versions. The current document is an author-produced PDF for parallel publishing without the publisher’s pagination and logotype (final draft; AAM, Author’s Accepted Manuscript). Citation information is: López-Íñiguez, G., & Pozo, J. I. (2014). The influence of teachers’ conceptions on their students’ learning: Children’s understanding of sheet music. British Journal of Educational Psychology, 84(2), 311-328.

In Copyright 1.0

lehtiartikkeli

doi:10.1111/bjep.12026
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2021052131169
Kokoelmat
  • Rinnakkaistallennetut julkaisut [215]
Taideyliopisto
PL 1, 00097 Taideyliopisto
Tietosuoja
lib@uniarts.fi | Saavutettavuusseloste
 

 

Selaa kokoelmaa

TekijätNimekkeetJulkaisusarjat ja lehdetOrganisaatioyksikötOppiaineetAsiasanatJulkaisuajatSivukartta

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
Taideyliopisto
PL 1, 00097 Taideyliopisto
Tietosuoja
lib@uniarts.fi | Saavutettavuusseloste