Selaus asiasanan mukaan kokoelmassa "peruskoulun ala-aste"
Viitteet 1-4 / 4
-
"Ko mie tuon ensimmäisen tiijän, niin mie tiijän kaikki" : nuotinlukemisen rakentuminen dialogina eräällä kolmannella luokalla
Studia musica : 58 (Sibelius-Akatemia, 2014)
opinnäyte (tohtori)Perinteisesti nuotinlukemista on tutkittu kognitiivisesta näkökulmasta, jossa tutkittavat henkilöt osaavat lukea nuotteja. Tämän tutkimuksen tavoitteena on sen sijaan lisätä ymmärrystä noviisien yleissivistävässä koulussa ... -
Monipuolinen musiikinopetus osana yhteisöllistä oppimista : tapaustutkimus alakoulun musiikintunneilla
(Taideyliopiston Sibelius-Akatemia, 31.08.2022)
opinnäyte (maisteri)Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, millaista on yhteisöllinen oppiminen ja yhdessä tekeminen monipuolisuuden viitekehyksessä, ja miten se auttaa yksilön oppimiskehitystä. Opettajalla on yhteisöllisen kulttuurin luomisessa ... -
Musikundervisningen – en prioriteringsfråga? : en intervjustudie om huruvida skolans storlek inverkar på musikundervisningen i åk 1–6
(2019)
opinnäyte (maisteri)I denna pro gradu-avhandling undersöks musikens roll i den lilla skolan idag. Tyngdpunkten ligger på hur man i små skolor lyckas lösa följande två utmaningar, dels att ämnet bland klasslärare är opopulärt att undervisa, ... -
"Mä en ois kyllä ikinä uskonu ittestäni sellasta" : peruskoulun viides- ja kuudesluokkalaisten kokemuksia teatterityöstä
Acta Scenica : 9 (2002)
opinnäyte (tohtori)