Selaus nimekkeen mukaan kokoelmassa
Viitteet 5141-5160 / 5227
-
Wie sollten wir geheim sie halten
(1976)Aineisto on käytettävissä vain Sibelius-Akatemian kirjastossa.
musiikkiäänite -
Wiegenlied
(1976)Aineisto on käytettävissä vain Sibelius-Akatemian kirjastossa.
musiikkiäänite -
Wiegenlied
(1800)
nuottikäsikirjoitus -
Wiegenlied
(1986)Aineisto on käytettävissä vain Sibelius-Akatemian kirjastossa.
musiikkiäänite -
Wiegenlied
(Atlantic Records, 1953)
musiikkiäänite -
Wiegenlied eines Bettlerkindes {op. 52, nro 3]
(1908)
nuottikäsikirjoitus -
Wieniläisvireen käyttö modernilla kontrabassolla W. A. Mozartin aariassa "Per questa bella mano" KV612
(Taideyliopiston Sibelius-Akatemia, 2016)
opinnäyteKirjallisessa työssäni perehdytään lyhyesti wieninvioloneen sekä tutustutaan wieninvirityksen käyttöön modernilla kontrabassolla. Lisäksi työssäni esitellään tekemäni soittotekninen nuottieditio W.A. Mozartin "Per questa ... -
Wildness Makes This World
(Routledge, 2023)
kirjan osaAs an artist who is usually engaged with folklore and its performance, especially “Wildman” characters as they appear in folk rituals across Europe, I am especially interested in the connections between wildness, folklore, ... -
[Wohin]
(09.04.2014)Aineisto on käytettävissä vain Sibelius-Akatemian kirjastossa.
musiikkiäänite -
Wolken [op. 105, nro 1]
(1914)
nuottikäsikirjoitus -
Woodland Sketches, Op. 51
(Columbia Masterworks, 1951)
musiikkiäänite -
Woody I
(1984)Aineisto on käytettävissä vain Sibelius-Akatemian kirjastossa.
musiikkiäänite -
Woven into the air– Dance as a practice towards ecologically and socially just communities
(2020)
opinnäyte (maisteri)This research aims to examine methods of an artistic-pedagogical process and their potential for working with a diverse group. The theoretical reference point is EcoJustice education, a framework for ecologically and ... -
Writing with a Pine : Addressing a Tree as Audience
(Teatterintutkimuksen seura ry, 2023)
lehtiartikkeliWriting letters to trees next to the trees with a camera as witness is a practice connected to the problem of speaking for, with, or to others. Addressing the tree as an audience rather than speaking ... -
(writings on) ... like crazy. Reflections on dance making and performing with Maja and Sonja.
(Taideyliopiston Teatterikorkeakoulu, 02.05.2023)
opinnäyte (maisteri)In the written part of my thesis I reflect upon my personal history and qualities as a dancer and dance maker. I unpack how this functions in my recent collaborative performance making. I situate myself within both Australian ... -
"Written component of my MFA thesis project"
(Taideyliopiston Kuvataideakatemia, 2022)
opinnäyte (maisteri) -
Yhden säveltäjän koostesävellysten luettelointi : eräiden musiikkikoosteiden käsitteellisen mallintamisen ja luetteloinnin ongelmia sekä FRBR-malliin, RDA-luettelointisääntöihin ja MARC 21 -formaattiin perustuvia ratkaisuvaihtoehtoja
([J. Kortesharju], 2014)
opinnäyteTyössä kartoitetaan tietynlaisten musiikkikoosteiden kirjastoluettelointiin vaikuttavia tekijöitä ja erilaisia mahdollisuuksia soveltaa nykyisiä alan käsitemalleja ja standardeja niiden luettelointiin. Käsiteltäviä koosteita ... -
Yhdenvertaisempi musiikkiopisto : musiikkipedagogin intersektionaalinen työote
(Taideyliopiston Sibelius-Akatemia, 2022)
opinnäyteSeminaarityöni käsittelee yhdenvertaisemman musiikkiopiston mahdollistamista intersektionaalisen pedagogiikan keinoin. Tutkimuksen teoreettinen viitekehys muodostuu feministisestä pedagogiikasta, musiikkipedagogiikasta ... -
Yhdessä musisoiden : ryhmätuntien vaikutus nuorten alttoviulistien soitonopiskeluun
(Sibelius-Akatemia, 2011)
opinnäyteTutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, millainen vaikutus ryhmätuntityöskentelyllä on lasten ja nuorten alttoviulunsoitonopiskeluun. Tutkimus toteutettiin haastattelemalla kahta alttoviulupedagogia kahdesta eri musiikk ... -
Yhdessä oppiminen lukion bändiopetuksessa: Näkökulmia yhteistoiminnallisuuteen ja informaaliin oppimiseen
(Taideyliopiston Sibelius-Akatemia, 05.09.2023)
opinnäyte (maisteri)Tutkimukseni käsittelee yhteistoiminnallisen ja informaalin oppimisen mahdollisuuksia bändiopetuksen kontekstissa. Tutkimuskysymyksinä ovat: 1.Miten yhteistoiminnallisen oppimisen elementit ilmenivät bändisoiton opetuksessa ...